Jak správně provést jógový cvik PES HLAVOU DOLŮ

Účinky: Obnovuje energii a harmonizuje nervový systém. Posiluje ruce a stehenní svaly a protahuje zádové svaly, zadní stranu stehen a lýtka.

Jak správně provést jógový cvik PES HLAVOU DOLŮ

Ze sedu na patách pokračuj do kleku s předpažením. Polož ruce na zem tak, aby byly dlaně pod rameny. Roztáhni všech deset prstů a srovnej záda. Dívej se k zemi, kolena přitlač k podložce.

Pak se začni pomalu odtlačovat od dlaní, zadeček jde nahoru. Nohy můžeš nechat lehce pokrčené v kolenou a krásně si protáhnout záda, nebo jemně pokládat paty k zemi a protáhnout si zadní část nohou. Záda by ale neměla být vyhrbená. Ramena přibližuj ke kolenům, hlavu nech uvolněnou a pohledem sleduj kolena. Klidně dýchej.

Jsem si jistá, že když se nacházíte hodně dole, je to jenom proto, abyste se zase brzy ocitli hodně nahoře. Už je to víc než šest let, kdy jsem se sbírala po životní krizi a právě tou dobou jsme se díky účasti na dětské ekologické soutěži seznámili s Petrou a Danem. Časopis byl zatím jen vizí v jejich hlavách, přesně si pamatuju okamžik, kdy jsme se o něm bavili poprvé. Přišlo mi to jako sen a tenhle sen jsem za několik měsíců skutečně držela v ruce, dokonce se svým textem. Díky tomuto setkání získala naše rodina nové přátele a zcela nový směr.  Za to jsem hodně vděčná, protože v mém životě nikdy nebylo tolik radosti jako je dnes. A zítra určitě bude ještě větší :-).

Profil Další články


Objednejte si předplatné
Předplatné